Adres do wysyłki:

Serwis Foto 24 

ul. Gabriela Narutowicza 121

44-273 Rybnik

Gwarancja

W przypadku zalania, zawilgocenia, udarów mechanicznych, niewłaściwej eksploatacji (również stosowanie zamienników baterii), zerwanie plomb, oraz ingerencję osób nieautoryzowanych przez Serwis Foto 24, Klient traci prawo do gwarancji

Nieuzasadnione roszczenie gwarancyjne

W przypadku nieuzasadnionego roszczenia gwarancyjnego zostanie pobrana opłata jako pokrycie kosztów diagnozy w wysokości

30 zł - Aparaty kompaktowe

40 zł - Lampy błyskowe

50 zł - Obiektywy, DSLR/SLT/Bezlusterkowce

Koszty wysyłki 

(w przypadku nieuzasadnionego roszczenia gwarancyjnego)

Kurier FedEx

Kurier DPD  

25 zł - przelew

Dokumenty

W celu wysyłki sprzętu na reklamację do Serwis Foto 24 konieczne jest pobranie oraz dołączenie wypełnionego formularza reklamacyjnego do przesyłki. 

Należy wypełnić poprawnie cały formularz wraz z PODPISEM! Bez koniecznego podpisu czas realizacji ulega wydłużeniu. 

 

Do złożenia reklamacji niezbędne jest dostarczenie:

- kopii dowodu zakupu usługi (paragon/ faktura)

- kopii potwierdzenia gwarancyjnego (potwierdzenie dołączone do wysyłki)

- formularza reklamacyjnego (do pobrania na stronie)

UWAGA! Reklamacje bez załączonego kompletu dokumentów nie będą rozpatrywane! 

Wszelkie pytania prosimy kierować drogą mailową: info@serwisfoto24.pl

Pakowanie

Dobrze zapakuj przesyłkę.

Zwróć uwagę na odpowiednie wypełnienie kartonu (polecamy folie bąbelkową lub specjalny wypełniacz do paczek).

W przypadku wysyłki kilku sprzętów w jednej paczce zadbaj o to aby sprzęty nie dotykały się bezpośrednio, ponieważ podczas przemieszczania się wewnątrz paczki mogą ulec uszkodzeniu obijając się o siebie!

Prosimy nie wysyłać sprzętu w oryginalnych opakowaniach oraz torbach fotograficznych!!!

Podczas rozpakowywania opakowania te ulegają uszkodzeniu. Zarówno opakowanie jak i wypełnienie paczki Klienta zostanie zutylizowane.

Przesyłki zwrotne pakowane są w opakowanie serwisowe.

PROSIMY NIE PAKOWAĆ SPRZĘTÓW W STYROPIAN! W PRZECIWNYM RAZIE DO WYSYŁKI NALICZONA ZOSTANIE DODATKOWA OPŁATA W WYSOKOŚCI 5 ZŁ. 

Nadanie przesyłki

Wyślij na adres serwisu dowolną firmą kurierską lub Pocztą Polską.

Klient ponosi koszty związane z transportem sprzętu, również w przypadku reklamacji / gwarancji. 

 

Serwis nie przyjmuje przesyłek pobraniowych lub z opłatą przeniesioną na adresata
 

Terminy

 

Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni

Informacje o decyzji rozpatrzenia reklamacji zostaną przekazane drogą mailową bądź telefonicznie.

Wysyłka zwrotna

Koszt wysyłki zwrotnej w przypadku uznanej reklamacji ponosi Serwis Foto 24. 

Sprzęt zostanie odesłany na adres z formularza zgłoszeniowego 
Serwis Foto 24 korzysta z usług firmy kurierskiej FedEx oraz DPD.

Zamawianie kuriera przez klienta w celu odbioru Paczki jest NIEDOZWOLONE.

OBOWIĄZKIEM KLIENTA JEST SPRAWDZENIE SPRZĘTU W OBECNOŚCI KURIERA W CELU SPISANIA EWENTUALNEGO PROTOKOŁU SZKODY. 

Wszelkie reklamacje dotyczące późniejszych szkód nie będą rozpatrywane!

 

 

Please reload

Nasza lokalizacja