Adres do wysyłki:
Serwis Foto 24
ul. Gabriela Narutowicza 121
44-273 Rybnik
Gwarancja
W przypadku zalania, zawilgocenia, udarów mechanicznych, niewłaściwej eksploatacji (również stosowanie zamienników baterii), zerwanie plomb, oraz ingerencję osób nieautoryzowanych przez Serwis Foto 24, Klient traci prawo do gwarancji
Nieuzasadnione roszczenie gwarancyjne
W przypadku nieuzasadnionego roszczenia gwarancyjnego zostanie pobrana opłata jako pokrycie kosztów diagnozy w wysokości
30 zł - Aparaty kompaktowe
40 zł - Lampy błyskowe
50 zł - Obiektywy, DSLR/SLT/Bezlusterkowce
Koszty wysyłki
(w przypadku nieuzasadnionego roszczenia gwarancyjnego)
Kurier FedEx
Kurier DPD
25 zł - przelew
Dokumenty
W celu wysyłki sprzętu na reklamację do Serwis Foto 24 konieczne jest pobranie oraz dołączenie wypełnionego formularza reklamacyjnego do przesyłki.
Należy wypełnić poprawnie cały formularz wraz z PODPISEM! Bez koniecznego podpisu czas realizacji ulega wydłużeniu.
Do złożenia reklamacji niezbędne jest dostarczenie:
- kopii dowodu zakupu usługi (paragon/ faktura)
- kopii potwierdzenia gwarancyjnego (potwierdzenie dołączone do wysyłki)
- formularza reklamacyjnego (do pobrania na stronie)
UWAGA! Reklamacje bez załączonego kompletu dokumentów nie będą rozpatrywane!
Wszelkie pytania prosimy kierować drogą mailową: info@serwisfoto24.pl
Pakowanie
Dobrze zapakuj przesyłkę.
Zwróć uwagę na odpowiednie wypełnienie kartonu (polecamy folie bąbelkową lub specjalny wypełniacz do paczek).
W przypadku wysyłki kilku sprzętów w jednej paczce zadbaj o to aby sprzęty nie dotykały się bezpośrednio, ponieważ podczas przemieszczania się wewnątrz paczki mogą ulec uszkodzeniu obijając się o siebie!
Prosimy nie wysyłać sprzętu w oryginalnych opakowaniach oraz torbach fotograficznych!!!
Podczas rozpakowywania opakowania te ulegają uszkodzeniu. Zarówno opakowanie jak i wypełnienie paczki Klienta zostanie zutylizowane.
Przesyłki zwrotne pakowane są w opakowanie serwisowe.
PROSIMY NIE PAKOWAĆ SPRZĘTÓW W STYROPIAN! W PRZECIWNYM RAZIE DO WYSYŁKI NALICZONA ZOSTANIE DODATKOWA OPŁATA W WYSOKOŚCI 5 ZŁ.
Nadanie przesyłki
Wyślij na adres serwisu dowolną firmą kurierską lub Pocztą Polską.
Klient ponosi koszty związane z transportem sprzętu, również w przypadku reklamacji / gwarancji.
Serwis nie przyjmuje przesyłek pobraniowych lub z opłatą przeniesioną na adresata
Terminy
Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni
Informacje o decyzji rozpatrzenia reklamacji zostaną przekazane drogą mailową bądź telefonicznie.
Wysyłka zwrotna
Koszt wysyłki zwrotnej w przypadku uznanej reklamacji ponosi Serwis Foto 24.
Sprzęt zostanie odesłany na adres z formularza zgłoszeniowego
Serwis Foto 24 korzysta z usług firmy kurierskiej FedEx oraz DPD.
Zamawianie kuriera przez klienta w celu odbioru Paczki jest NIEDOZWOLONE.
OBOWIĄZKIEM KLIENTA JEST SPRAWDZENIE SPRZĘTU W OBECNOŚCI KURIERA W CELU SPISANIA EWENTUALNEGO PROTOKOŁU SZKODY.
Wszelkie reklamacje dotyczące późniejszych szkód nie będą rozpatrywane!