Adres do wysyłki:
Serwis Foto 24
ul. Gabriela Narutowicza 121
44-273 Rybnik
Gwarancja
Wszystkie nasze naprawy objęte są gwarancją!
Gwarancja
Wszystkie nasze naprawy objęte są gwarancją!
Koszt diagnozy
30 zł - Aparaty kompaktowe
40 zł - Lampy błyskowe
50 zł - Obiektywy, DSLR/SLT/Bezlusterkowce
Koszt diagnozy nie jest naliczany w przypadku braku możliwości naprawy
Koszty wysyłki
Kurier FedEx
Kurier DPD
25 zł - przelew

Formularz
W celu wysyłki sprzętu do Serwis Foto 24 konieczne jest pobranie oraz dołączenie wypełnionego formularza do przesyłki.
Należy wypełnić poprawnie cały formularz wraz z PODPISEM! Bez koniecznego podpisu czas realizacji ulega wydłużeniu.
UWAGA! Przesyłki bez załączonego formularza będą odsyłane na adres jak i koszt nadawcy!

Pakowanie
Dobrze zapakuj przesyłkę.
Zwróć uwagę na odpowiednie wypełnienie kartonu (polecamy folie bąbelkową lub specjalny wypełniacz do paczek).
W przypadku wysyłki kilku sprzętów w jednej paczce zadbaj o to aby sprzęty nie dotykały się bezpośrednio, ponieważ podczas przemieszczania się wewnątrz paczki mogą ulec uszkodzeniu obijając się o siebie!
PROSIMY NIE WYSYŁAĆ SPRZĘTU W ORYGINALNYCH OPAKOWANIACH ORAZ TORBACH FOTOGRAFICZNYCH!
Podczas rozpakowywania opakowania te ulegają uszkodzeniu. Zarówno opakowanie jak i wypełnienie paczki Klienta zostanie zutylizowane.
Przesyłki zwrotne pakowane są w opakowanie serwisowe.
PROSIMY NIE PAKOWAĆ SPRZĘTÓW W STYROPIAN! W PRZECIWNYM RAZIE DO WYSYŁKI NALICZONA ZOSTANIE DODATKOWA OPŁATA W WYSOKOŚCI 5 ZŁ.

Nadanie przesyłki
Wyślij na adres serwisu dowolną firmą kurierską lub Pocztą Polską.
Serwis nie przyjmuje przesyłek pobraniowych lub z opłatą przeniesioną na adresata

Przyjęcie sprzętu i nadanie numeru zlecenia
Po przyjęciu Twojego sprzętu, zostanie nadany mu numer zlecenia o czym zostaniesz poinformowany wiadomością SMS.

Diagnoza / wycena / decyzja
Nasi technicy dokonają diagnozy sprzętu, rodzaju usterki oraz w miarę możliwości przyczyny jej powstania. Wycenią koszt naprawy wraz z przybliżonym terminem realizacji.
Poinformujemy Cię o tym drogą mailową lub telefonicznie.
Po uzyskaniu zgody na naprawę przystąpimy do jej realizacji.

Wysyłka zwrotna
Po zakończonej naprawie sprzęt zostanie odesłany na adres z formularza zgłoszeniowego (chyba, że ustalono inaczej).
Serwis Foto 24 korzysta z usług firmy kurierskiej FedEx oraz DPD.
Zamawianie kuriera przez klienta w celu odbioru Paczki jest NIEDOZWOLONE.
OBOWIĄZKIEM KLIENTA JEST SPRAWDZENIE SPRZĘTU W OBECNOŚCI KURIERA W CELU SPISANIA EWENTUALNEGO PROTOKOŁU SZKODY.
Wszelkie reklamacje dotyczące późniejszych szkód nie będą rozpatrywane!