Adres do wysyłki:

Serwis Foto 24 

ul. Gabriela Narutowicza 121

44-273 Rybnik

 

Gwarancja

Wszystkie nasze naprawy objęte są  gwarancją!

Gwarancja

Wszystkie nasze naprawy objęte są gwarancją!

Koszt diagnozy

30 zł - Aparaty kompaktowe

40 zł - Lampy błyskowe

50 zł - Obiektywy, DSLR/SLT/Bezlusterkowce

Koszt diagnozy nie jest naliczany w przypadku braku możliwości naprawy

Koszty wysyłki

Kurier FedEx

Kurier DPD  

25 zł - przelew

Formularz

W celu wysyłki sprzętu do Serwis Foto 24 konieczne jest pobranie oraz dołączenie wypełnionego formularza do przesyłki.

Należy wypełnić poprawnie cały formularz wraz z PODPISEM! Bez koniecznego podpisu czas realizacji ulega wydłużeniu.

UWAGA! Przesyłki bez załączonego formularza będą odsyłane na adres jak i koszt nadawcy!

Pakowanie

Dobrze zapakuj przesyłkę.

Zwróć uwagę na odpowiednie wypełnienie kartonu (polecamy folie bąbelkową lub specjalny wypełniacz do paczek).

W przypadku wysyłki kilku sprzętów w jednej paczce zadbaj o to aby sprzęty nie dotykały się bezpośrednio, ponieważ podczas przemieszczania się wewnątrz paczki mogą ulec uszkodzeniu obijając się o siebie!
 

PROSIMY NIE WYSYŁAĆ SPRZĘTU W ORYGINALNYCH OPAKOWANIACH ORAZ TORBACH FOTOGRAFICZNYCH

Podczas rozpakowywania opakowania te ulegają uszkodzeniu. Zarówno opakowanie jak i wypełnienie paczki Klienta zostanie zutylizowane.

Przesyłki zwrotne pakowane są w opakowanie serwisowe.

PROSIMY NIE PAKOWAĆ SPRZĘTÓW W STYROPIAN! W PRZECIWNYM RAZIE DO WYSYŁKI NALICZONA ZOSTANIE DODATKOWA OPŁATA W WYSOKOŚCI 5 ZŁ. 

Nadanie przesyłki

Wyślij na adres serwisu dowolną firmą kurierską lub Pocztą Polską.

 

Serwis nie przyjmuje przesyłek pobraniowych lub z opłatą przeniesioną na adresata
 

Przyjęcie sprzętu i nadanie numeru zlecenia

Po przyjęciu Twojego sprzętu, zostanie nadany mu numer zlecenia o czym zostaniesz poinformowany wiadomością SMS.

Diagnoza / wycena / decyzja

Nasi technicy dokonają diagnozy sprzętu, rodzaju usterki oraz w miarę możliwości przyczyny jej powstania. Wycenią koszt naprawy wraz z przybliżonym terminem realizacji.
Poinformujemy Cię o tym drogą mailową lub telefonicznie.
Po uzyskaniu zgody na naprawę przystąpimy do jej realizacji.

Wysyłka zwrotna

Po zakończonej naprawie sprzęt zostanie odesłany na adres z formularza zgłoszeniowego (chyba, że ustalono inaczej).
Serwis Foto 24 korzysta z usług firmy kurierskiej FedEx oraz DPD.

Zamawianie kuriera przez klienta w celu odbioru Paczki jest NIEDOZWOLONE.

OBOWIĄZKIEM KLIENTA JEST SPRAWDZENIE SPRZĘTU W OBECNOŚCI KURIERA W CELU SPISANIA EWENTUALNEGO PROTOKOŁU SZKODY. 

Wszelkie reklamacje dotyczące późniejszych szkód nie będą rozpatrywane!

 

 

Please reload

Nasza lokalizacja